piatok 1. augusta 2014

Prázdniny počas prázdnin! ;)

Ahojte!! ;)
Včera som si konečne pri nekonečnom letnom kolotoči brigád, športu a iných aktivít povedala DOSŤ! a dala som si nákupnú terapiu s mojou skvelou kamarátkou. Po dlhej dobe som si absolvovala celodenný nákupný maratón ktorý mi neskutočne dobre padol po namáhavom mesiaci v práci.
Chcem ale začať dôležitou informáciou, ktorá nie je práve najpozitívnejšia pre tento blog a ani Vás,ktorí si ho verím že radi aspoň niekedy prečítate. Môj hlavný nástroj na prejavovanie sa, môj malý ružový miláčik a.k.a. môj notebook mi včera večer začal protestovať a už vyše 12 hodín sa mi nedarí ho spojazdniť. Dávam mu ešte trochu času ale pokiaľ nič nepomôže, bude musieť ísť do servisu čo by pre blog znamenalo ešte pomalšie pridávanie článkov, keďže budem pridávať len cez mobil. Je dosť možné, že príspevky nebudú obsahovať veľa alebo žiadne obrázky/fotky čo je následkom nekompaktibility mojej Nokie a tohto blogu.Verím ale, že čoskoro sa môj ružový miláčik uvedomí a budeme môcť pracovať spolu.No aj v núdzovom režime sa budem snažiť spríjemňovať deň-noc svojimi postrehmi z diania v mojom okolí.

Asi druhá zaujímavosť zo včerajška je že ma chytila taká kreatívna nálada, že som neváhala a hneď som si šla kúpiť biele basic tričko, ktoré ma potešilo svojim zložením- 100% bavlna a tak som si hneď zakúpila aj čierne, ktoré som už dlho hľadala a chýbalo mi v mojom šatníku,ktoré ale nepadlo za obeť mojej chuti vytvoriť niečo originálne. A tak som jedným skokom letela aj po vytúžené balenie farebných fíx na textil. Po príchode domov síce zo mňa táto kreatívna nálada opadla, no v priebehu pár hodín sa opäť vrátila a mohla som začať tvoriť. Najprv som bola absolútne nerozhodná, moje náčrty boli dosť morbídne a to som nechcela práve nosiť na tričku a tak som si dala na polhodinku oddych a potom to prišlo...NAPADLA MI SKVELÁ MYŠLIENKA!! Zrazu sa mi začali premietať náčrty priamo na tričko a nakoniec vyhrala idea lúčnej kytice s pestrofarebným motýľom. Pri mojej precíznosti som ostala hore do druhej rána a dnes ho možno dokončím, pretože už tam chcem dorobiť len nejaké detaily, základný motív je už na tričku. Vzhľadom na nefunkčnú možnosť pridávania obrázkov pridám fotku v najbližšom článku alebo ju dodám neskôr tu --> http://instagram.com/littlelussie :)

A taká tretia drobnosť zo včerajška je že som si kúpila krásne čierno-biele kvietkované kimono s rukávmi s kohúťou stopou.Fotka tiež pribudne spolu s DIY tričkom, ktoré mi podľa mňa naozaj vyšlo no veď posúdite sami.

P.S. To s tým počítačom je na dobu neurčitú ale určite sa podelím s dobrými správami o jeho oprave!

A ozaj, nezabudnite, že už je polka prázdnin za nami! Tak ak ste si ešte neužili to čo ste chceli, teraz je tá správna chvíľa!!

Užívajte slobodu a prázdniny s rozumom, v prípade chvíľkovej nudy si môžete priblížiť kto som trochu bližšie fotkami na mojom Instagrame http://instagram.com/littlelussie!

xoxo Lussie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Welcome to my life!

Ahojte! Je zvláštne opäť písať nejaký článok po sto rokoch, ale až teraz počas skuškového obdobia keď mám samozrejme rozlietanú hlavu všad...